BOOMCast SHORTS – Mi az az Advantage+ Facebook hirdetéseknél?

BOOMCast Shorts - Mi az az Advantage+ Facebook hirdetéseknél?

Az elmúlt hetekben több hirdetési fiókban is megjelentek az Advantage+ kampányok, így volt lehetőségem azokat kipróbálni. Őszintén szólva nagyon meglepő tapasztalataim vannak (egyáltalán nem erre számítottam). Ebben az adásban elmondom, hogy mit kell tudnod a Facebook Advantage+ kampányokról!

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Az adásban említett oktatóanyagokat itt találod:

  1. Facebook Sprint
  2. Facebook Mesterkurzus

Az alábbi felületeken éred el az adást:

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link

Ha inkább olvasni szeretnél, akkor alább találod az adás szöveges átiratát.

Mi az az Advantage+ Facebook hirdetéseknél?– SZÖVEGES ÁTIRAT

Ez itt a BOOMCast SHORTS, Balogh Dáviddal.

Az elmúlt hetekben az Advantage+ opció egyre több Facebook hirdetési fiókban megjelent, úgyhogy végre volt lehetőségem több helyen is és részletesen kipróbálni. Nézzük, hogy mégis mi ez.

Ez igazából egy ilyen vezetett módszer a konverziós kampányok létrehozása során, ami egy választható opció. Ha konverziós kampányt akarsz létrehozni a Facebook hirdetéskezelőben akkor választhatsz az Advantage+ és a klasszikus manuális létrehozás közül.

A Facebook az Advantage+-t javasolja, mert ez a “bevált módszer” a kampányok beállítására, viszont szerintem érdemes a manuálisnál maradni. Ugye a manuálisnál a szokásos módon, a hierarchia három szintjén tudtuk elvégezni a beállításokat, tehát kampány, hirdetéssorozat és hirdetés szinten voltak a különböző opciók. Az Advantage+-nál viszont a kampány és a hirdetéssorozat beállításait egyetlen egy képernyőn tudjuk megadni és jóval kevesebb opció közül tudunk választani.

Most én elkezdtem tesztelgetni, használtam különböző fiókokban, én úgy látom, hogy nincs itt semmiféle nagy durranás, nem változott semmi úgymond a hirdetések teljesítésében, hanem egyre erőszakosabban akarja terelgetni a Facebook a felhasználókat az alapbeállítások felé. Megmondom őszintén kicsit olyan érzésem van, mint a boost gomb esetében, ugye a boost kiemelés magyar felületen. Ezt sokan használják, olyanok főleg, akik nem tudnak hirdetni, vagy nem akarnak annyira belemászni a hirdetések világába és ez egy ilyen egyszerű, könnyű opció arra, hogy oké elkezdjek hirdetni és költeni egy pár ezer forintot.

És a Facebooknak pontosan ez a célja a boost gombbal, hogy ne kelljen egy csomó időt beletenned, ne kelljen megismerkedned egy új felülettel, hanem el tudj kezdeni hirdetni és sok kicsi sokra megy alapon ugye még több pénzt be tudnak szedni. Szóval szerintem ez nem jó irány akkor, ha hirdetni akarsz Facebookon, mert ez is csak egy ilyen egyszerűsített, lebutított módja a konverziós kampányok készítésének.

Sokkal jobban jársz eredmények szempontjából, hatékonyság szempontjából, hogy ha beletanulsz a hirdetési fiók kezelésébe, tényleg nem tart sokba, egy hétvége alatt meg tudod tanulni és utána hasznosítani ezt a tudást és sokkal hatékonyabb hirdetéseket futtatni. Én tehát azt javaslom, hogy ha kiismered magad a hirdetéskezelőben, akkor ne használd az Advantage+ kampány létrehozási opciót, mert egy csomó értékes beállítási lehetőségtől fogsz elesni.

Ha pedig még nem ismered ki magad a hirdetéskezelőben akkor érdemes beletanulni, ott van például a Facebook Sprint vagy a Facebook Mesterkurzusunk – ezeket belinkeljük majd az adás alatt -, mert a kiemelés gombhoz hasonlóan az Advantage+-szal is lényegében csak a pénzt égeted és nem tudod kihozni a legtöbbet abból, amit költesz.

És ennyi lett volna a mai BOOMCast SHORTS.

Ha meg valamiért nem tetted volna akkor iratkozz fel a csatornánkra, mert hetente három új BOOMCast SHORTS-szal fogunk jelentkezni.

És érdemes belépned a zárt Facebook csoportunkba is, ahol akár személyesen velünk is beszélgethetsz, de kérdéseket is tehetsz fel és a közösségünk tagjait is megtalálod.

Gyere és csatlakozz hozzánk, a linket megtalálod a leírásban. Találkozunk a következő adásban.

Tartalomjegyzék

Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]