EZ a SIKER kulcsa

EZ a SIKER kulcsa

Ha a szöveges formátum helyett inkább inkább videót néznél:

Sokan kérdezik tőlem, hogy mi a siker kulcsa, hogyan lehet sikeresen értékesíteni online. A kérdés igencsak összetett, rengeteg apró elemből tevődik össze. De mégis, ha egyvalamit ki kellene emelnem, akkor én azt mondanám, hogy ez: az ajánlat.

Ajánlat: Az online értékesítés csúcsteljesítménye

Lehet bármilyen jó a marketinged, lehet bármilyen profi az értékesítési csapatod, mégis, ha nincs kiváló ajánlatod, valószínűleg nem fogsz sikerrel járni. Viszont, feltételezem, hogy célod nem az emberek becsapása, hanem egy hosszú távú, sikeres biznisz felépítése. És ehhez az kell, hogy az ajánlatod valóban jó legyen.

De mit is jelent az, hogy „jó ajánlat”?

Mi a jó ajánlat?

A jó ajánlat attól függ, hogy kinek értékesítesz, milyen terméket vagy szolgáltatást kínálsz. Például ha valaki egy hatékony, adatokra alapozott marketing stratégiát szeretne kialakítani, de nincs meg ehhez a tudása, akkor ez a szolgáltatásunk lehet a megoldás.

Hogyan tehetjük az ajánlatunkat ütősebbé, ha az ár a szűk keresztmetszet? Az egyik megoldás a garancia. Garanciát adhatunk arra, hogy a stratégia, amit elkészítünk, tényleg eredményes lesz. Ez egy nagyon erős ajánlat, mert mutatja, hogy bízunk a munkánkban. Viszont nagyon fontos, hogy kinek adjuk ezt az ajánlatot, és hogy milyen vevőt hozzunk be, mert ha nem figyelünk erre, könnyen lehet, hogy rossz irányba mozdulunk el.

Mire figyeljünk egy jó ajánlat kialakításánál?

Egy jó ajánlat esetében figyelembe kell venni az ügyfelek igényeit és az általunk nyújtott értéket. Például, ha telefontokokat árusítunk, hogyan tehetjük ütősebbé az ajánlatunkat? A válasz: értéket adunk a termék mellé.

Például ajándék kijelzővédő fóliát adhatunk a telefontok mellé. Ezzel azt érjük el, hogy a vásárló többet költ, de cserébe sokkal többet kap. Nevezzük ezt az értékemelésnek. Emellett érdemes a vásárlási élményre is odafigyelni. Ez magába foglalja a weboldal felhasználóbarát designját, a termékek könnyű kereshetőségét, az egyszerű és gyors fizetési folyamatot, valamint a hatékony és gyors szállítást.

Mitől lesz ütős az online ajánlatunk?

Az ütős ajánlat elkészítésének néhány lépése:

  1. Értékeljük ki a piacot: Mi a konkurencia? Milyen árak vannak a piacon? Milyen trendek vannak, amiket ki tudnánk használni?
  2. Ismerjük meg a célcsoportunkat: Mi a probléma, amit a termékünk vagy szolgáltatásunk megold? Milyen igények vannak, amiket a termékünk vagy szolgáltatásunk kielégít? Milyen előnyöket kínál a termékünk vagy szolgáltatásunk a konkurenciához képest?
  3. Térképezzük fel az ajánlatunk értékét: Milyen értéket nyújt a termékünk vagy szolgáltatásunk az ügyfelek számára? Hogyan segíti elő az ügyfelek céljainak elérését?
  4. Készítsünk ütős ajánlatot: Alkossunk egy ajánlatot, ami összhangban van az ügyfelek igényeivel, és hozzáadott értéket nyújt.
  5. Teszteljünk és finomítsunk: Teszteljük az ajánlatot, és ha szükséges, finomítsunk rajta. Figyeljünk a vásárlók visszajelzéseire, és igazítsuk az ajánlatot a tapasztalatok alapján.

Az online értékesítés sikerének kulcsa tehát egy jól megtervezett, a célközönség igényeire szabott ajánlat, amely hozzáadott értéket nyújt. Az ajánlat kidolgozásához fontos, hogy jól ismerjük a célközönséget és a piacot, valamint azt, hogy milyen értéket nyújtunk az ügyfeleknek. Ha mindezt megvalósítjuk, és folyamatosan teszteljük és finomítjuk az ajánlatunkat, akkor az online értékesítésben is sikeresek lehetünk.

Tartalomjegyzék

Picture of Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük