Felejtsd el a sablonmegoldásokat

Egy egyedi vállalkozásnak egyedi online marketing stratégiára van szüksége.

Nem működik elég hatékonyan a Google Ads? Csak szenvedsz a Facebook hirdetésekkel? Fogalmad sincs milyen tartalmakat gyárts? Hagyd a “marketingguruk” által hangoztatott tucatmegoldásokat, mert azok legfeljebb a tucatcégeknél működnek. A vállalkozásodnak egyedi megoldásra van szüksége.

Harry Potter és a marketingstratégia esete

Emlékszel még amikor Harry Potter először sétál be Ollivanderhez, hogy kiválassza a varázspálcáját?

Amikor azt mondja Harrynek: “Ne feledje… a pálca választja a varázslót”.

Nos, ez az online marketingben ugyanolyan igaz, mint a varázslóvilágban.

Nem az a jó megoldás, ha azért kezdesz el használni egy-egy új marketingcsatornát, mert az éppen trendi vagy mert a barátodnak már bevált.

Csak akkor működhet sikeresen egy új platform, ha az beleillik a nagyobb stratégiádba. De sajnos nagyon sokan rosszul közelítik meg a dolgokat.

Hallják, hogy milyen jól működnek a Facebook hirdetések, vagy hogy éppen milyen trendi az Instagram és a Tiktok jelenlét. De nem ez a jó irány!

Csak azért, mert valami trendi, még egyáltalán nem biztos, hogy hatékony lesz a Te vállalkozásod számára is.

Felejtsd el a csordaszellemet és az éppen aktuális trendekre való hagyatkozást!

És sose feledd: “a pálca választja a varázslót”.

Nem biztos, hogy tudod mit keresel, de az holtbiztos, hogy tudni fogod amikor megtaláltad. Hogy honnan?

Nagyon egyszerű.

Végre működni fog a marketinged!

Minden a helyére kerül. A megfelelő csatornákon leszel jelen, melyeken úgy kommunikálsz, hogy az cselekvésre bírja a célközönségedet. És ez természetesen meglátszik majd a bevételeden is.

A döntés tehát a Tiéd.

Tovább keresed a “megfelelő varázspálcát”, vagy inkább hagyod, hogy rád találjon az igazi?

Így készül a tökéletes online marketing stratégiád

Részedről csupán egy pár órányi munkát igényel, nekünk pedig 4 hétre van szükégünk ahhoz, hogy minden kutatást megfelelően el tudjunk végezni.

1. Kick-off meeting

Szerződéskötés után a legelső lépés egy kick-off meeting lesz. Ez lényegében egy hatalmas brainstorming, ami általában ~4 órát vesz igénybe. Itt egy előre összeállított kérdéssoron megyünk majd végig és begyűjtjük az összes szükséges infót, ami alapján már el tudjuk kezdeni a munkát.

2. Stratégia kidolgozása

Ezután nekiesünk a stratégia kidolgozásának. Elvégezzük a szükséges kutatásokat (konkurencia és piaci elemzés, kulcsszókutatás, SEO alapú versenytárselemzés, stb), majd összeállítjuk a végleges stratégiát. Ez részünkről ~4 hetet vesz igénybe, a végére pedig egy szépen kidolgozott, érthető és azonnal alkalmazható stratégiát kapsz kézhez.

3. Stratégia átadása

Következő lépésként ismét leszervezünk egy 1-2 órás meetinget, ahol átadjuk és prezentáljuk a kész stratégiát. Ez – az általad választott csomagtól függően – egy 40-70 oldalas pdf doksi lesz, melyhez több segédfájl is tartozik (pl.: tartalomnaptár és buyer personák részletesen kidolgozva).

4. Megvalósítás, folyamatos támogatás

Fontos, hogy a stratégia egy magyarul is érthető (értsd: nincs tele szakzsargonnal) fájl, de igény esetén természetesen a kivitelezésben is tudunk segíteni. Akár a teljes stratégia megvalósítását, akár csak részfeladatokat bíznál ránk, tudunk segíteni.

Referenciáink

Egy pár cég azok közül, akikkel már volt szerencsénk dolgozni

A Te céljaid + a mi tudásunk = 🚀

A kitűzött céljaid és a rendelkezésre álló erőforrásaid alapján a stratégiáért felelős csapattagjaink már el tudják dönteni, hogy mely marketingeszközöket érdemes használnod. Alább találsz egy pár példát a legfontosabbakból.

ÁTTEKINTÉS

Ahhoz, hogy tudd hogyan marketingezz először tudnod kell, hogy kihez akarsz szólni. Ebben lesznek segítségedre a buyer personák, a vásárlói útvonalak és az iparági elemzések is.

Statisztika ikon

SMART CÉLOK

Az online marketing szépsége, hogy elképesztően részletesen mérhetőek az eredmények. Éppen ezért fontos a SMART célok használata, melyekez közösen állítunk majd fel a kick-off meeting során.

TARTALOMMARKETING

A kiemelkedő minőségű – releváns – tartalom (blogposzt, e-book, videó, podcast, stb) lesz az inbound stratégiád egyik fő alappillére. A segítségünkkel tudni fogod, hogy miről kell kommunikálnod.

KERESŐOPTIMALIZÁLÁS

Az elkészített tartalmakat folyamatosan optimalizálni és fejleszteni kell annak érdekében, hogy minél előkelőbb helyet foglalhass el az organikus találati listákon.

ÉRDEKLŐDŐSZERZÉS

A legértékesebb tartalmakkal építheted az érdeklődőid listáját, akikből aztán különböző email marketing fortélyokkal vásárlót csinálunk.

EMAIL MARKETING

A begyűjtött leadekkel folyamatosan kommunikálnod kell. Az automatizált leadgondozó folyamatok segítségével terelgetheted őket a komolyabb konverziók felé.

SOCIAL MEDIA

Ma már senki nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy ne legyen aktívan jelen a közösségi médiában. Az elemzés után megmutatjuk, hogy hogyan érdemes használnod a számodra fontos platformokat.

PPC HIRDETÉSEK

A fizetett hirdetéseknek mindenképpen szerepet kell kapniuk az online marketing stratégiádban, de nem mindegy, hogy mely platformokat használod majd. Ennek eldöntésében is – adatalapú – segítséget nyújtunk.

SALES AUTOMATIZÁLÁS

A marketing mellett érdemes a sales folyamatokat is sablonizálni és automatizálni, hogy minél kevesebb aktív munkaidőt igényeljen az értékesítési folyamat menedzselése (főleg B2B vállalkozásoknál releváns).

A vállalkozásod egyedi megoldásokat igényel

Az online marketing stratégiád összeállításakor figyelembe vesszük:

  • a kitűzött céljaidat,
  • a jelenlegi helyzetedet,
  • az aktuális piaci viszonyokat,
  • valamint a rendelkezésedre álló erőforrásokat is (pénz és idő).

Ezek alapján állítjuk össze a számodra tökéletes online marketing stratégiát.

Több száz vállalkozással dolgoztunk már az elmúlt évek során és egyértelműen kijelenthetjük, hogy nincs két teljesen egyforma stratégia, hiszen nincs két teljesen ugyanolyan helyzetben lévő vállalkozás sem.

Sőt, az sem mindegy, hogy milyen célokat tűztél ki magad elé.

Ha például agresszív növekedést szeretnél elérni a következő 12 hónap során, akkor valószínűleg egy PPC heavy stratégiára lesz szükséged, a háttérben pedig inkább a vásárlói folyamatok kiépítésén és optimalizálásán kell majd dolgoznunk.

Ha viszont hosszú távon gondolkozol, akkor az első hónapok során inkább az alapokat érdemes lefektetni (tartalomgyártás, SEO, brandépítés, stb), melyek 1+ éves távon hoznak számottevő hasznot, utána viszont exponenciális lesz a növekedés.

A sablon megoldásokkal csak átlagos eredményeket fogsz elérni. Te döntöd el, hogy milyen szintre akarod emelni a vállalkozásod.

Ismerd meg a csapatot

Mi vagyunk a BOOM Marketing

Balogh Dávid

CEO & Founder

Horváth Gréti

Finance

Eszenyi Dávid

COO

Kiss Gergő Balázs

Account Manager

Fehér Gergő

Campaign Manager

Adorján Flóra BOOM Marketing

Adorján Flóra

Social Manager

Simon Tibor

Simon Tibor

Graphic Designer
Simon Tibor

Puskás Máté

Campaign Manager

Magyar István

Campaign Manager

Adorján Flóra BOOM Marketing

Bódis Eszter

Campaign Manager

Áraink

Nyílt lapokkal játszunk

Minden (is)

A marketing és a sales csapat tökéletes együttműködése

589.000 Ft + ÁFA

Konkurencia elemzés

Piaci és iparági elemzés

SMART célok felállítása

Buyer Persona elemzés

Releváns social media platformok lekutatása

Releváns PPC csatornák lekutatása + minta hirdetések kidolgozása

Buyer’s Journey kialakítása

Kulcsszóelemzés (SEO)

SEO alapú versenytárselemzés

Kontent audit

Tartalomnaptár megtervezése (10 cikk)

Hírlevél stratégia kidolgozása

Email marketing automatizmusok megtervezése

Sales pipeline(ok) megtervezése

Sales folyamatok megépítése CRM rendszerben (részben automatizált folyamatokkal)

Sales team oktatása

BOOM

Komplett online marketing stratégia a vállalkozásodra szabva

Legnépszerűbb

389.000 Ft + ÁFA

Konkurencia elemzés

Piaci és iparági elemzés

SMART célok felállítása

Buyer Persona elemzés

Releváns social media platformok lekutatása

Releváns PPC csatornák lekutatása + minta hirdetések kidolgozása

Buyer’s Journey kialakítása

Kulcsszóelemzés (SEO)

SEO alapú versenytárselemzés

Kontent audit

Tartalomnaptár megtervezése (10 cikk)

Hírlevél stratégia kidolgozása

Email marketing automatizmusok megtervezése

Sales pipeline(ok) megtervezése

Sales folyamatok megépítése CRM rendszerben (részben automatizált folyamatokkal)

Sales team oktatása

Puskapor

Minden, amire egy növekvő vállalkozásnak szüksége van

289.000 Ft + ÁFA

Konkurencia elemzés

Piaci és iparági elemzés

SMART célok felállítása

Buyer Persona elemzés

Releváns social media platformok lekutatása

Releváns PPC csatornák lekutatása + minta hirdetések kidolgozása

Buyer’s Journey kialakítása

Kulcsszóelemzés (SEO)

SEO alapú versenytárselemzés

Kontent audit

Tartalomnaptár megtervezése (10 cikk)

Hírlevél stratégia kidolgozása
Email marketing automatizmusok megtervezése

Sales pipeline(ok) megtervezése

Sales folyamatok megépítése CRM rendszerben (részben automatizált folyamatokkal)

Sales team oktatása

Beszéljünk a saját projektedről

Az alábbi űrlapot kitöltve tudod felvenni velünk a kapcsolatot. Ezután 1 munkanapon belül válaszolunk és kiderítjük, hogy tudunk-e segíteni. A továbbiakat e-mailben vagy telefonon beszéljük majd meg.

Melyik stratégiai csomag érdekel?*

Gyakori kérdések

Maradt még kérdésed? Itt megtalálod a választ!

Milyen cégeknek való a stratégia?

Lényegében bármilyen vállalkozás igénybe veheti a szolgáltatásunkat, mert minden stratégiát személyre szabottan készítünk el. Ha bizonyos elemek/csatornák nem relevánsak számodra, akkor egyszerűen kihagyjuk azokat.

Vállaltok garanciát a munkátokra?

Igen, vannak olyan sikerdíjas konstrukcióink, melyeknél garanciát is vállalunk a hosszútávú együttműködés során. Ha kíváncsi vagy, hogy a Te vállalkozásodnál is alkalmazható-e ez a lehetőség, akkor töltsd ki az űrlapot és beszéljünk!

Nekem lesz valami dolgom?

Részedről csupán 4-6 munkaóra ráfordítást igényel az egész folyamat, melynek nagy részét a kezdeti kick-off metting teszi majd ki. Itt begyűjtünk minden szükséges infót, majd 3-4 héten keresztül végezzük a dolgunkat a háttérben.

Hogyan történik a fizetés?

Az általad választott csomagot két részletben fogod tudni kifizetni, átutalással. A szerződés aláírása után küldjük majd a számlát az első részletről (50%), a stratégia átadásakor pedig a második számlát (50%).

Az én vállalkozásomban is alkalmazhatóak ezek a folyamatok?

Jó eséllyel igen. Mivel az inbound a tartalomgyártásra – és ezáltal a potenciális vásárlók segítésére – épül, ezért minden olyan vállalkozásnál tökéletesen alkalmazható, ahol az értékesített termék/szolgáltatás megold egy problémát, hiszen erről előzetesen edukálnunk kell az embereket.

Továbbá minél komplexebb a terméked és minél hosszabb a döntési folyamat egy-egy vásárlás előtt, annál jobb eredményeket tudunk majd elérni hosszútávon, hiszen az idővel felhalmozott tartalmak hatására fél-egy év után exponenciálisan növekszik a begyűjtött leadek száma.

Minél több tartalmad van, annál többen találnak majd meg és annál többen fognak érdeklődni a vállalkozásod iránt.

Van minimális szerződési idő?

Nincs. Ez egy egyszeri projekt, mely a stratégia megtervezését foglalja magába.

A tervezés után a kivitelezésben is tudtok segíteni?

Természetesen. A stratégiai tervezés a 0. lépés a folyamatainkban, melynek kivitelezésében is be tudunk segíteni.

Mindig negyedévekben gondolkozunk, így 3-6 hónapra előre pontosan megtervezzük, hogy mikor mit készítünk el.

Háromhavonta tartunk egy nagyobb volumenű stratégiai megbeszélést, amikor kiértékeljük az addigi teljesítményt és ez alapján megtervezzük a következő negyedév részleteit.

2021 © Minden jog fenntartva! | ÁSZF | Adatkezelési tájékoztató